רכישת דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן הינה לכאורה עסקה פשוטה היות והסכם המכר מוגש לרוכשים הפוטנציאליים, בכניסתם לפתחי משרדי המכירות השונים, שם אמורים הם לחתום על עסקת חייהם. רבים מרוכשי דירה מקבלן סבורים כי העובדה ששילמו במסגרת העסקה 1.5% מסך עלות הדירה בגין שכר טרחת עורך דין, הם זכאים לייצוג משפטי בעסקה מטעם הקבלן. בפועל, עורכי הדין בעסקה מייצגים את הקבלן ואותו בלבד ואחראים כלפי רוכשי הדירות אך ורק לצורך ביצוע רישום הנכס על שמם ותו לא. משכך, קיימת חשיבות אדירה כי הרוכשים יסתייעו בעורך דין מטעמם אשר ילווה אותם ברכישת הנכס מול עורכי דינו של הקבלן.

בנוסף, כאשר מבצעים רכישת דירה מקבלן חשוב לוודא כי הקבלן מעניק לרוכשים את כל הבטוחות הדרושות על פי:

  • חוק המכר (דירות) התשל”ג – 1973.
  • חוק המכר (דירות) (הבטחת השקעות של רוכשי דירות) התשל”ה – 1974.
  • חוק החוזים (חלק כללי) התשל”ג- 1973.
  • חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) התשל”א- 1970
  • חוק החוזים האחידים, תשמ”ג- 1982.

בעקבות פרשת חפציבה, הידועה לשמצה, ביצעה הרשות המחוקקת שינויים מרחיקי לכת אשר אמורים להבטיח רוכשי דירה מקבלן, על כן חשוב לעמוד על שינויים אלה ולדרוש יישומם במסגרת העסקה מול הקבלן.

משרד מירון & סלמן מציע ללקוחותיו מגוון שירותי משפט בתחום המקרקעין ובראשם רכישת דירה מקבלן, שירות מקצועי, ליווי אישי והקפדה על פרטים קטנים כגדולים, במטרה להניב ללקוח את התוצאות המוצלחות ביותר, להשגת האינטרסים שלו ולשביעות רצונו. שירותיו מאופיין במקצועיות ואמינות רבה, לצד הכרה מקיפה ויסודית לרזי החוק בישראל.

משרדינו הינו בעל ותק וניסיון עשיר בתחום הענקת שירותי ייעוץ וייצוג משפטי, ידע רב והכשרה בתחום דיני מקרקעין, מיומנות רבה בניהול ויצוג עסקאות רכישת דירה מקבלן, בדגש על יצוג רוכש הדירה ומימוש זכויותיו החוקיות אל מול הקבלן, היזם, או מי מטעמם. כל שלב מהשלבים בעסקת רכישת דירה מקבלן הינו בעל חשיבות מכרעת להצלחת העסקה כולה וכל שלב משפיע על השלבים הבאים אחריו. משכך, על עורך דין מקרקעין, המתמחה בעסקאות רכישת דירה מקבלן, לפעול במהלך ניהול התהליך תוך קפדנות ויסודיות לפרטים קטנים כגדולים, למניעת הפסדים כלכליים ופגיעה מימוש זכויות הלקוח, רוכש הדירה מקבלן.

ביצוע עסקאות רכישת דירה מקבלן מחייב את עורך הדין לדעת על בוריו את חוקי המקרקעין ואת תקנות המקרקעין, כל אלה פורסים בפני עורך הדין המתמחה בעסקאות רכישת דירה מקבלן, ומאפשרים הצלחת עסקה כדאית ומבטיחה עבור הלקוח.

נכתב ע”י נטע סלמן | משרד עורכי דין מירון את סלמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

ליקויי בנייה ברכישת דירה מקבלן

עורכת הדין נטע כהן – סלמן משיבה לשאלה בתחום המקרקעין בנושא ליקויי בנייה בעיתון קול השרון כתבה שפורסמה בעיתון קול השרון מענה לסוגיית ליקויי הבנייה בקרב רוכשי דירה מקבלן.

קרא עוד >>
הסכם ממון

הסכם ממון לפני הנישואין הסכמי ממון נועדו להסדיר את חלוקת הרכוש בין בני הזוג במקרה של פירוד. דווקא בנקודה שבה היחסים אידיאלים יושבים בני הזוג ומחליטים כיצד לחלק את הרכוש,

קרא עוד >>
חלוקת רכוש

כאשר מגיעים הצדדים לשלב חלוקת הרכוש בהליך גירושין, ניתן לזהות דפוסי התנהגות שונים ומגוונים של בני זוג שונים. ישנם כאלו שנלחמים זה עם זה על כל פרט ופרט ומנסים לשים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: