עורך דין לענייני משפחה

עו”ד דיני משפחה

דיני משפחה הם תחום משפטי שיש בו עיסוק בהרבה מאד נושאים מהותיים שיכולים להיות מנת חלקו של כל אדם בחיי היום יום שלו. דיני המשפחה כוללים את כל הנושא של גירושין (לרבות ליווי בתהליך ובניסוח הסכם הגירושין ההדדי, קביעת גובה מזונות והסדרי הראייה עם הילדים), הסכמים משפחתיים כגון: הסכם ידועים בציבור, הורות משותפת למשל ונושא רחב נוסף שקשור לצוואות וירושות. עו”ד דיני משפחה יהיה בעל ידע נרחב אודות החוקים והתקנות השונים של דינים אלה ויוכל לתת ייעוץ פרטני או סיוע אישי לכל לקוח שיפנה אליו – החל משאלה או קבלת מידע וכלה בליווי שלם וייצוג בבית המשפט.

מתי פונים אל עו”ד דיני משפחה?

כאשר מתעורר עניין כזה או אחר בנושא שקשור לדיני משפחה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ופרטני. ישנם נושאים רבים בתחום שבהם תשובה לשני אנשים שונים באותו נושא תהיה שונה בשל המאפיינים האישיים של כל אחד או אחת מהם. עו”ד דיני משפחה יכול להציע איך לפעול במקרה מסוים שקרה, יכול לענות על שאלה כללית שיש וכמובן יכול להיות איש המקצוע שילווה לקוח או לקוחה בתהליך גירושין, בנושא של סכסוכי ירושה או בעת עריכת צוואה. מדובר בנושאים מהותיים שיכולים גם לחרוץ גורלות ומכאן החשיבות של ליווי צמוד מטעם עורך דין שידריך וינחה לאור לשון החוק בכל עניין.

להיות מיוצגים ולדעת שנמצאים בידיים טובות של עו”ד משפחה מומלץ

אין זה פשוט לבחור את עורך הדין שילווה מקרה מסוים, בוודאי שלא בדיני משפחה שמלכתחילה הם מאתגרים והרי גורל. עו”ד דיני משפחה יידע להוביל את הלקוח שלו בצורה עניינית לעבר הפתרון המיוחל, לעזור לו לשמור על שפיות ורוגע ולא לפעול מתוך רגשנות או סערת רגשות (מה שמאפיין לא מעט נושאים של דיני המשפחה) וכך ביחד עם עורך הדין התהליך יתקדם בצורה מיטבית עד להגעת לסיומו המוצלח שיהיה מקובל על הלקוח וכל הצדדים יהיו שבעי רצון מההסכם שהגיעו אליו. מחפשים ייעוץ או ליווי מקצועי של עורך דין בנושאי משפחה? פנו אל משרד עו”ד מירון סלמן, משרד עם ניסיון רב, יחס אישי והקשבה מלאה לכל לקוח ולקוח.

עו"ד דיני משפחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

דמי מזונות

מה הם מזונות? באופן כללי, “מזונות” הם תשלומים אותם חייב אחד מבני המשפחה כלפי משנהו בנסיבות מסוימות. התשתית החוקית בישראל לחיוב אדם בדמי מזונות נקבעה בחוק לתיקון דיני משפחה (מזונות),

קרא עוד >>
×

שיחת ווטסאפ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: