עורך דין גירושין במרכז

משרד עו”ד גירושין במרכז מירון&סלמן

עורכי דין שעוסקים בתחום הגירושין הם אנשי מקצוע בעלי תכונות אישיות ייחודיות שמאפשרות להם להתמודד עם נושאים רגישים ונפיצים כמו גירושין. תהליכים אלה, מעבר לפן המשפטי שלהם, מלווים בדרך כלל בסערת רגשות ובאמוציות רבות ולכן עורך דין גירושין במרכז שיש לו ניסיון וידע נרחב בתחום, יידע ראשית להרגיע את הרוחות ולהוביל בצורה נבונה ומתאימה לאינטרס הלקוח על מנת שתסלל הדרך להסכמה ובכלל זה להסכם גירושין מפורט ומדויק לצרכי הלקוח.

עסקינן בתפקיד מאתגר במיוחד ועורך הדין הוא זה שצריך להוביל דיונים או גישורים שבמרכזם כלל המחלוקות בין בני הזוג, כגון: חלוקת זמני השהות עם הילדים, מזונות, חלוקת הרכוש והכספים השונים ובכלל זה זכויות פנסיוניות, מניות, מוניטין ועוד.

מהו הזמן הנכון לפנות אל עורך דין גירושין במרכז?

ישנו עיתוי אחד מדויק שבו מומלץ לפנות אל עורך דין גירושין במרכז והוא בעת שגמלתם בלבכם את ההחלטה להתגרש ואתם מבקשים לבחון את הדברים לעומק ובכלל זה לדעת מהם זכויותיכם וחובותיכם בטרם תעשו כל מהלך.

יתכן ויש מי שמתעניין רק במידע תיאורטי בדבר החוק והפסיקה לפני שהוא מקבל החלטה על ביצוע פעולה זו או אחרת, יתכן ויהיה מי שיצטרך ייעוץ פרטני בנוגע למצב שבו הוא נמצא וכמובן שחובה לשכור את השירותים של עורך הדין כאשר יודעים בוודאות שרוצים להתגרש וצריכים ייצוג בתהליך, לרבות בעת ניסוח ההסכמים של היום שאחרי. עורך הדין ידאג לאינטרסים של הלקוח שלו ובכלל זה יוביל את התהליך בצורה יעילה והוגנת. מכאן כמובן, החשיבות ליושרה אישית ומקצועית, כמו גם לנסיון הנרחב של עורך הדין שבו בחרתם.

מתגרשים ללא מלחמות – גם במרכז

האידיאל- גירושין ללא מלחמות. בוודאי שאין כל חובה להלחם ויתרה מכך, כאשר ישנם ילדים בתמונה, להשקפתינו, קיימת חובה עליכם כהורים להימנע, ככל שניתן ממלחמות מיותרות שכל תכליתן, פעמים רבות, הוא נקמה או תוכחת הצד האחר ללא כל תכלית עניינית.

גירושין לרוב מלווים ברגשות רבים, כואבים ומובנים, אך עורך דין טוב ומנוסה צריך לסייע ללקוח שלו לאוורר את רגשותיו באופן שיאפשר לו להיות ענייני ותכליתי בתהליך הגירושין וכאשר ישנם ילדים בתמונה, לשים את טובת ילדיו במרכז.

כאשר סומכים על עורך הדין שיוביל את התהליך מומלץ לשאול שאלות ולכתוב דגשים שיסייעו לכם בצורה רציונלית לקדם את התהליך. עורך דין גירושין במרכז יודע שתהליכי גירושין עלולים מורכבים וקשים ועדיין יעשה כל שביכולתו כדי לסייע ללקוח או הלקוחה שלו לצלוח את התהליך בצורה מיטבית, אפקטיבית ומהירה עד כמה שניתן.

מחפשים ייעוץ או ליווי בנושא גירושין? פנו אל משרד עו”ד מירון סלמן וקבלו את כל מה שאם צריכים לדעת ויסייע לכם בעניין זה.

משרד עו"ד גירושין במרכז מירון&סלמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

טרום נישואין

הסכם ממון טרום נישואין הסכם ממון טרום נישואין, הוא חוזה משפטי ייחודי הנחתם בין בני זוג העומדים בפני כריתת ברית הנישואין. כמשתמע משמו, ההסכם נחתם למפרע ובטרם נערך טקס הנישואין

קרא עוד >>
מזונות אישה
מזונות אישה

מזונות – כללי כאשר מחליטים בני זוג להיפרד ו/או להתגרש ובוודאי במסגרת הסכם גירושין יש לקחת בחשבון את נושא המזונות. דמי המזונות הינם תשלומים עתיים אשר משולמים בכל חודש בחודשו

קרא עוד >>
×

שיחת ווטסאפ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: