עורך דין גירושין

עו”ד גירושין

על מנת להתגרש בתבונה וברגישות תוך כדי עמידה במטרות ויעדים חשובים, צריך שיהיה בתמונה עו”ד גירושין שיוביל וייצג את האינטרסים של הלקוח שלו וכל זאת במטרה לבסוף לגבש הסכם גירושין מקיף וכולל. לכל זוג שמתגרש, לכל משפחה שמתפצלת, ייכתב הסכם מותאם אישית לנתונים הייחודיים שלהם, הסכם מקיף ומדויק שייתן מענה לכל בעיה קיימת ולאלו שעלולות לצוץ בעתיד לבוא.

לאור זאת, הרי שיש חשיבות לליווי צמוד של עורך דין מתחום דיני המשפחה אשר בקיא ברזי המשפט, החוקים ופסקי הדין העדכניים ביותר בתחום. בהקשר זה, יכול להיות עורך דין אחד עבור שני בני הזוג או שכל אחד מהם ישכור בנפרד שירותי עורך דין. עורך הדין יסביר את המטריה המשפטית הרלוונטית לעניינם וכן יסייע במעבר בכל השלבים השונים הנדרשים בתהליך הגירושין עד לסיומו ואף לאחר מכן.

הידע והניסיון הדרושים של עו”ד גירושין

מי שהוסמך והוכשר, רכש נסיון מתאים להיות עו”ד גירושין ומציע שירותי ליווי או מתן יעוץ פרטני יהיה בעל ידע נרחב בתחום דיני משפחה באופן כללי ובתחום הגירושין בפרט. כמובן, ככל שיש לו יותר ניסיון מול מערכת המשפט, התהליך יעבור בצורה מובנית, ברורה וחדה לעבר המטרה הנדרשת עבור הלקוח. חשוב להבין בהקשר זה, כי קיים פער משמעותי בתחום דיני המשפחה בין החוק לפסקי הדין, להלכות השונות ולנוהג המקובל. ישנם נושאים רבים, אשר כאינם מוסדרים כלל בחוקי המדינה ומכאן החשיבות העליונה בתחום זה להגיע לעורך דין מיומן ומנוסה שיידע לאבחן במדויק את המקרה על פי הנתונים האישיים של בני הזוג או של הלקוח שפונה אל עורך הדין ולהתייחס התייחסות אישית לכל לקוח בנפרד ובהתאם לסך הנתונים המפורטים בפניו.

להתגרש נכון בליווי צמוד של עו”ד מומחה

גירושין יכולים להיות מאתגרים, גם לגוף, לנפש וכמובן לכיס. בתחילת התהליך, לא תמיד ברור וידוע איך נכון יהיה להתקדם ומה תהיה מידת שיתוף הפעולה עם הצד השני ולכן הליווי של עו”ד גירושין מנוסה הוא חשוב ומהותי. עו”ד גירושין יעשה סדר בתהליך ויוביל את בכל הצמתים המשמעותיים ובכך יסייע לו להתגבר על הקשיים והאתגרים שיגיעו בדרך. גדולתם של עורכי דין שמלווים תהליכי גירושין נמדדת מעבר למקצועיות וליכולת ההכלה, דווקא ביצירתיות המחשבתית, בהצעות לפתרונות שונים ומגוונים לבעיה הקיימת וכל זאת כאשר קיים פער באינטרסים וברצונות של הצדדים.

במשרד עורכי הדין מירון סלמן מציעים שירותים מקצועיים ומותאמים אישית לכל לקוח ולקוח בדיני משפחה וגירושין בפרט, יחס אישי ודיסקרטי ובעיקר- מקצועיות ורגישות לפני הכל.

עורכת דין גירושים

עורכת דין גירושים

אחד הדברים הראשונים והחשובים שצריך לעשות אחרי שמקבלים את ההחלטה להתגרש היא לפנות ולחפש עורך דין או עורכת דין גירושים. מכיוון שגירושין הם תהליך משפטי לכל דבר ועניין הרי שחייב להיות בתמונה איש מקצוע שילווה את הלקוח שלו, ידאג לו בעת חלוקת הרכוש והסדרי הראייה וייצג אותו בעת ההגעה לשלב אישור ההסכם על ידי בית המשפט. יש מי שלא יהיה משנה עבורו המגדר של עורך הדין ויש מי שיעדיף עורכת דין בשל ניסיון רב שיש לה. כך או כך חשוב מאד להיות מיוצגים ולא להגיע לשום מפגש לבד ללא הכנה מוקדמת ומהבנה של מה שעומד לקרות.

האם יש יתרונות בשכירת שירותים של עורכת דין גירושים?

כאמור, הדבר החשוב ביותר בתהליך הוא הייצוג. כל לקוח או לקוח שעומדים בפני תהליך גירושין צריכים לבחור את איש המקצוע שילווה אותם לאורך כל הדרך ולכל אחד יהיה מערך השיקולים שלו. מה שבאמת חשוב לשים אליו לב זה הניסיון של עורכי הדין שעוסקים בתחום מאתגר זה ולכן בחירת עורכת דין גירושים על פי ניסיון רב שיש לה היא הדבר הנכון לעשות. בפני עורכי או עורכות דין יעמדו אותם עקרונות של ייצוג לקוחות ולכן מה שחשוב זה שהלקוח ירגיש שיש לו על מי לסמוך ושיש מי שדואג לאינטרסים שלו במהלך המפגשים עם הצד השני.

בתהליך גירושין – מה שחשוב זה להיות מיוצגים

מי שעומד בפני תהליך גירושין ירצה לדעת שיש מי שמייצג אותו ודואג לאינטרסים שלו. מי שאין לו את ההשכלה או הידע המשפטי הנדרש לא יידע מה לעשות ואיך לקדם את התהליך ומכאן החשיבות של איש מקצוע שממש ילווה אותו יד ביד ויתווה את הדרך הנכונה שהיא אישית וייחודית עבור כל לקוח. זה בדיוק מה שתעשה עורכת דין גירושים ואפשר יהיה לסמוך עליה שתהיה עם רעיונות יצירתיים לפתרונות מטיבים שיתיאמו ללקוחות שלה.

מחפשים עורך דין לליווי בתהליך גירושין? פנו אל משרד מירון סלמן וקבלו את הייעוץ שיהיה הכי מתאים לכם ולעניין הספציפי שלכם.

עורכי דין לגירושין

עורכי דין לגירושין

כיום כבר ידוע מעל לכל ספק שמי שצריך להוביל תהליך גירושין ולסייע לבני הזוג למצוא את הדרך הטובה ביותר להגיע להסכמות אלה עורכי דין לגירושין שעובדים מאד קשה ובמקרים רבים הם אלה שימצאו את עצמם בעין הסערה שבין בין זוג. יש תהליכי גירושין שנחשבים לכאלה שמתקדמים בצורה תקינה וחיובית ולעומתם יש כאלה שתהיה בהם סערת רגשות ולא מעט מחלוקות נפיצות. עורכי הדין הם אלה שצריכים לסייע ללקוחות שלהם להיות מרוכזים במה שחשוב וזה כל מה שמשותף להם – רכוש, כספים, נכסים וכמובן הילדים, למרות הרצון העז שיש לפעמים לבני הזוג לסגור חשבונות או אפילו להכעיס בכוונה את הצד השני, עורך דין יוכל לנטרל זאת בתבונה.

התפקיד המורכב של עורכי דין לגירושין

אין ספק שעורכי הדין לפעמים נמצאים בין הפטיש לסדן. מצד אחד – הם אלה שמייצגים את החוק ופסקי הדין וצריכים לדאוג לניסוח הסכמים שיהיו מקובלים ואכיפים. מצד שני – הם אמורים להילחם על האינטרסים והרצונות של הלקוח שלהם שמגיע עם אמוציות רבות ולא תמיד מובל מתוך שיקולים ענייניים או רציונליים. עורכי דין לגירושין צריכים להיות בעלי חוסן אישי ונפשי משמעותי על מנת שיוכלו להכיל גם את סערות הרגשות וגם את הרצונות של הלקוחות לנקום ויצליחו להרגיע את הרוחות, ינטרלו נקמות ויסייעו להעביר את השיח לעבר העתיד בצורה עניינית.

החשיבות של בחירה מתוך עורכי דין לגירושין

כל עורך דין יהיה שונה מעמיתו בשל תכונות ומאפיינים אישיותיים ייחודיים שיש לכל אחד מהם. כאשר בוחנים רשימת עורכי דין לגירושין שצריך לבחור ממנה חשוב לשים לב לנתון של ניסיון רב ככל האפשר, מה שיכול לסייע רבות ללקוח לצלוח את התהליך בצורה מקצועי וטובה באופן יחסי. חשוב להקשיב, במסגרת פגישה פרונטלית, לעורך הדין ולאפשר לו להציג את משנתו ואת האני מאמין שלו על מנת שאפשר יהיה לסיים את תהליך הגירושין כמה שיותר מהר ובמינימום פגיעה, כך יתאפשר לכם לפנות לפרק הבא בחייכם.

מחפשים עורך דין גירושין? פנו אל משרד עו”ד מירון סלמן, משרד עם ניסיון רב בתחום, כמו גם בנושאים אחרים של דיני המשפחה וקבלו שירות מקצועי ואישי מעולה.

עורך דין לגירושין

עורך דין לגירושין

עורך או עורכת דין שעוסקים בנושאי גירושין הם אנשי מקצוע שאסור לוותר על השירותים שלהם ובפרט נכון הדבר שבעתיים ככל שהגירושין מורכבים יותר ובכלל זה: ילדים, ממון רב בארץ ובחו”ל, נכסים שונים ועוד מורכבויות שמצריכות אסטרטגיה וחשיבה מעמיקה בטרם המעשה. ככל שהנושאים מורכבים יותר, הרי שיש החלטות רבות שצריכות להתקבל ומכאן החשיבות העליונה של עורך דין לגירושין שהופך להיות הדמות המקצועית והמנוסה שתוביל את התהליך ותנחה את הלקוח או הלקוחה מה לעשות, איך להתנהל, מה העיתוי הנכון לבצע את התהליך ומאילו דברים מומלץ להימנע בתהליך הגירושין.

כל משפחה שונה ומיוחדת בדרכה, באופייה, ברמת החיים שלה ובדרך התמודדותה עם הגירושין ומכאן שאין תהליך גירושין דומה לאחר ועל עורך הדין לגירושין לבצע חשיבה, לאור הנתונים המיוחדים של המשפחה המדוברת. לאור זאת, הרי שהדבר החשוב ביותר שצריך להוביל את הבחירה בעורך דין זה או אחר הוא הניסיון שלו בתחום ספציפי זה.

מה התפקיד של עורך דין לגירושין?

חשוב להבין שתהליך גירושין הוא תהליך משפטי לכל דבר ועניין ובמהלכו מתקבלות החלטות משמעויות, שלא לומר הרות גורל. במפגשים בין בני הזוג ועורכי הדין שלהם יועלו בקשות או רצונות שיש להם ובעצם יתנהל משא ומתן בנוגע לחלוקה של משאבים, זמן, הסדרי ראייה, רכוש וכספים שצברו בני הזוג במהלך שנות הנישואין שלהם. עורך דין לגירושין ילווה את הלקוח שלו, ירגיע את הרוחות, יציע פתרונות למחלוקות הקיימות ובעיקר יוביל את התהליך בצורה מושכלת למען הסכם הגירושין המתהווה וכל זאת עד לאישורו בבית המשפט המוסמך או בבית הדין הרבני, עלפ פי העניין.

החשיבות של בחירת עורך דין שסומכים עליו נותנים לו אמון

אי אפשר להתחיל תהליך גירושין ללא עורך דין צמוד שסומכים עליו, שיודעים ומרגישים, כי הוא ורק הוא ייצג את האינטרסים שלי כלקוח בצורה הטובה ביותר.
חשוב לציין בהקשר זה, כי פעמים רבות הלקוח נמצא במצב רגשי קשה, נפיץ ופעמים רבות לקחת הזו מתווסף קושי כלכלי והמון המון אי וודאות.
עורך דין לגירושין מנוסה ומבין יודע שעליו לשמש לא רק כגורם מקצועי אלא אפקטיבי, מכיל ובעיקר מוביל את התהליך וכל זאת, תוך כדי ההבנה שישנם אתגרים רבים בדרך ומהמורות לא חסר, אך הליכה בבטחה לעבר מטרה מוגדרת וברורה למען הלקוח זה ההישג האמיתי.
משרד עורכי הדין מירון סלמן עוסק ומתמחה בתחום דיני המשפחה ובכלל זה בייצוג לקוחות בתהליכי גירושין במקצועיות ורגישות, כאשר הדבר המרכזי הינו יחס אישי לכל לקוח.

עורכת דין לענייני גירושין

עורכת דין לענייני גירושין

עורכי דין מכל התחומים או הנושאים הם אנשי מקצוע לכל דבר ועניין והם הכתובת לפנות אליה כאשר רוצים לשאול שאלה או לבחון בנושא זה או אחר. עורכת דין לענייני גירושין יכולה להציע שירות ספציפי בייעוץ בנוגע לגירושין, השלכות של גירושין, מה כולל התהליך ואיך מתבצעות הפעולות במהלכו. יש מי שיפנה אל עורכת הדין כדי לקבל מענה כמו ייצוג מלא בתהליך שעומד בפניו ויש מי שירצה להתעניין בנוגע לגירושין לפני שיקבל את ההחלטה לעשות את הצעד בעניין. כך או כך חשוב מאד לשים לב לרמת המקצועיות, לניסיון ולהמלצות שיש לעורכת הדין שפונים אליה.

במה יכולה לעזור עורכת דין לענייני גירושין?

כל עורך דין שעוסק בכל תחום שהוא יכול להציע מגוון רחב של שירותים, בין אם כאלה שמתאימים ויכולים להינתן בכל תחום ובין אם כאלה שיהיו ספציפיים לתחום שהוא עוסק בו. עורכת דין לענייני גירושין יכולה להציע מפגשי ייעוץ תיאורטי קונקרטי ואישי עבור הלקוח שמגיע אליה, יכולה להסביר באופן כללי על התהליך מול הצד השני ומול בית המשפט וכמובן יכולה לקחת על עצמה את הייצוג של לקוח או לקוחה מול בני הזוג שמהם הם מבקשים להתגרש. כאשר מחפשים עורכת דין, ללא קשר לסיבה – חשוב מאד לוודא שיש לה ניסיון רב בתחום, מה שיבטיח שיהיה לה מענה או פתרון לכל עניין.

החשיבות של קבלת ייעוץ ושירות מקצועיים

דיני משפחה בכלל ותהליכי גירושין בפרט הם לא נושאים שאפשר בהם להקל ראש ויש חשיבות גבוהה מאד להבנה איך מתמודדים איתם בעזרת עורכי דין צמודים. עורכת דין לענייני גירושין יכולה לסייע בשאלות תיאורטיות או בליווי הלכה למעשה בתהליך ולכן היא אשת המקצוע שצריך לפנות אליה מיד כאשר דברים עולים לפני השטח על מנת להתמודד איתם בהצלחה כבר מהשלב הראשון. אפשר להיות בטוחים שהיא תדע לתת מענה ולשמור על דיסקרטיות עבור הלקוח שלה.

במשרד עורכי דין מירון סלמן עוסקים בדיני משפחה וגירושין ומומלץ לפנות אליהם לקבלת ייעוץ ושירותים פרטניים בנושאים אלה.

עו"ד גירושין

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

נדל”ן ביהודה ושומרון

מאמר החושף את היתרונות והחסרונות שברכישת נכסים ביהודה ושומרון ומציג הפרמטרים החשובים להם יש ליתן את מלוא תשומת הלב בטרם רכישת נכסים ביהודה ושומרון >>  

קרא עוד >>
הרמת מסך למחאת הדיור

בתקופה סוערת זו בה קולות המחאה נשמעים מכל עבר חשוב לבחון את אמיתות הדברים. המאמר מציג את הקשיים שבמחאת הדיור ועומד אף על הפתרונות הקיימים היום לרוכשי/מוכרי נכסים, פתרונותאשר אינם

קרא עוד >>
סרבני גט

סרבנות גט סרבנות גט היא תופעה המתייחסת לדיני האישות בהלכה היהודית. המדובר במצב בו אדם נשוי מסרב לסיים את נישואיו באופן רשמי על פי ההלכה ואף יתכן כי הנישואים אינם מתקיימים בפועל.

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: