עורך דין מקרקעין

רכישת דירה מהווה את העסקה הגדולה והיקרה ביותר אשר יבצע אדם במהלך חייו. אנו עדים לפרשיות רבות אשר במרכזן נותרו רוכשי הדירות פגועים ולעיתים אף חסרי כל, זאת בין היתר, בגין התנהלות משפטית וכלכלית שלא הגנה כראוי על זכויותיהם. עסקת מקרקעין, גם במקרה הפשוט ביותר, מהווה עסקה מורכבת שמצריכה ידע נרחב בתחום דיני המקרקעין והמיסים הנלווים לכך. חשוב לומר כי ערך הקניין היה בעל חשיבות אדירה עוד בימי קדם שכן הרמב”ן היה זה שכתב כי “מצוות יישוב הארץ היא מצווה לאומית ופרטית, היא חלה על עם ישראל כולו כעם ועל כל יהודי ויהודי בנפרד. כל יהודי צריך לשאוף לכך שיהיה לו חלק ונחלה בארץ ישראל. למרות שרכישת הבעלות על הקרקע ותחושת הקניין שייכות לעולם החומרי, יש להן ערך רוחני גבוה המשפיע על עוצמת הקשר של העם היהודי לארצו”. נושא הדיור מאז ומתמיד היה נושא שנוי במחלוקת ועבר גלגולים רבים ממועד קום המדינה ועד היום ומשכך קיימת חשיבות רבה לבקיאות בכל השינויים אשר תופסים מקום נרחב גם היום. בתקופה בה אנו חיים כאשר רכישת נכס מהווה רגע מיוחל מאין כמותו, דווקא בעת הזו קיימת חשיבות גבוהה בבחירת עורך דין מיומן ומנוסה, המתמחה באופן ספציפי בתחום המקרקעין, בקיא בכל שינויי החקיקה האחרונים ובעיקר שולט ברפורמה האחרונה בתחום מיסוי המקרקעין.

משרדינו כתב מאמר בנושא אשר פורסם בפורטל אתר משפטי.

משרד עורכי דין מירון & סלמן סבור כי עסקאות מקרקעין דורשות מעורך הדין הקפדה ותשומת לב מיוחדת, לצדדים בעסקה, החל מהחלטתם למכורלרכוש נכס מקרקעין כלה בקבלת החזקה בנכס ועד לביצוע העברת הזכויות בנכס על שם הרוכש, השלב אשר חותם העסקה ולו חשיבות מכרעת.

משרדינו סבור כי מבראשית העסקה חשוב להבין את צרכי הצדדים ורצונותיהם, ובשום מקרה אין להקל ראש במטרותיהם העתידיות אשר לעיתים משליכות על העסקה הנוכחית.

משרד עורכי דין מירון & סלמן רואה בראש ובראשונה את רצון הצדדים, והאינטרס העומד במרכזו, ובייחוד שם לו למטרה להביא לכדי ביטוי את רצונותיהם לאורך כל העסקה ובפרט בעריכת הסכם המכר. המשרד שם דגש ליסודיות, קפדנות ובעיקר זמינותן של עורכות הדין לצדדים בכל פניה, החל מכניסת הלקוחות למשרדן כלה במהלך ביצוע העסקה וחשוב מכל – בשלב סיום העסקה ולאחריה.

משרדינו מעניק שירותי משפט מקצועיים ומטפל במגוון סוגיות משפטיות בתחום המקרקעין, המאופיין כתחום משפטי נרחב, העוסק בכל הנוגע לנכסי נדל”ן ומשכך מצריך התעסקות ובקיאות רבה בניירת, בירוקרטיה, סעיפי חוקים ותקנות וניואנסים רבים. העיסוק בדיני מקרקעין על כל גווניו, מחייב את העוסק בהם ניסיון, מיומנות ובקיאות מעמיקה לרזי התחום ויסודיות רבה לצד מהימנות ונאמנות.

כמו כן משרדינו, וצוותו המסור, מספק מענה כולל ורחב בתחומי מקרקעין רבים ובהם:

  • ליווי יזמי נדל”ן ומקרקעין.
  • ניהול וליווי עסקאות מכירת/רכישת דירות חדשות ודירות יד שנייה.
  • ליווי עסקאות שכירות נכסים למגורים ולעסקים.
  • ייצוג רוכשי דירות מקבלנים.
  • רישום נכסים.
  • רכישת נכסים המצויים בתהליך כינוס נכסים.
  • העברת זכויות בנכס.
  • רישום טאבו.
  • הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין.
  • העברת זכויות בנכס אגב הליכים משפטיים לרבות הליכי גירושין.
  • יעוץ וייצוג לועדי בתים בעסקאות חיזוק מבנים, תמ”א 38, פינוי בינוי.
  • התנהלות והתדיינות מול רשויות המס, רשויות מקומיות, לשכות רישום המקרקעין ואחרים.
  • ועוד

חשוב להדגיש כי בבואכם לבחור עורך דין מקרקעין אשר ינהל עבורכם עסקת נדל”ן מכל סוג ובכל היקף, חובה לתור אחר עורך דין מקרקעין ניטראלי וחסר כל אינטרס לנכס. זאת, במטרה להבטיח ניהול תהליך טהור, הולם ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר אשר יבטיח מיצוי יכולות העסקה עד תומן, תוך דאגה לאינטרסים ולמטרות שלכם.

ניהול עסקת מקרקעין, מכל סוג, תעשה בשיתוף ושקיפות מלאים עם הלקוח, בליווי הסברים מפורטים, מתן המלצות ופתרונות יצירתיים לבעיות וצרכים העולים מהשטח.

משרד עורכי דין מירון & סלמן חותר לאורך כל עסקה למציאת פרצות, זיהוי סכנות וחוסר יושר בתהליך ,על מנת לשלול הפסדים כלכליים ומפחי נפש מיותרים ללקוח הכל במטרה להבטיח ביצוע עסקת מקרקעין כדאית ומושלמת, לשביעות רצונו המלא.

משרדינו נותן מענה גם לאזרחים ו/או תושבים זרים אשר מעוניינים ברכישת/השכרת נכס ו/או כל טיפול נלווה אחר בנכס הנמצא בתחומי מדינת ישראל.

בנוסף, משרדנו משתף פעולה עם מומחים בתחום הרילוקיישן כדי לתת מענה כולל לתושבים חוזרים אשר מעוניינים לרכוש בית בישראל לאחר תקופה של רילוקיישן בחו”ל. זאת במטרה להבטיח עסקת נדל”ן כדאית תוך מיצוי מלוא זכויותיהם הייחודיות.

נכתב ע”י נטע סלמן | משרד עורכי דין מירון את סלמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הסכם לכבוד הדדי ולחיים משותפים

הסכם לכבוד הדדי הסכם לכבוד הדדי הוא הסכם טרום נישואין עליו חותמים בני זוג אשר מעוניינים להסדיר את מערכת היחסים ביניהם בכל הקשור ליחסי הממון, הודעת פירוד במקרה הצורך וכן אף  במקרים

קרא עוד >>
הסכם ממון

הסכם ממון לפני הנישואין הסכמי ממון נועדו להסדיר את חלוקת הרכוש בין בני הזוג במקרה של פירוד. דווקא בנקודה שבה היחסים אידיאלים יושבים בני הזוג ומחליטים כיצד לחלק את הרכוש,

קרא עוד >>
מכירת דירה בפטור ממס שבח

בהמשך להוראת הביצוע מספר 6/2011 אשר פורסמה ביום 14.11.11 עדכנה רשות המיסים את ההוראה בנוגע לפטור מתשלום מס שבח במכירת קרקעות על ידי יחידים, קרקעות אשר נרכשו לפני ה –

קרא עוד >>
מזונות אישה
מזונות אישה

מזונות – כללי כאשר מחליטים בני זוג להיפרד ו/או להתגרש ובוודאי במסגרת הסכם גירושין יש לקחת בחשבון את נושא המזונות. דמי המזונות הינם תשלומים עתיים אשר משולמים בכל חודש בחודשו

קרא עוד >>
כתיבת צוואה

כתיבה ותכנון צוואה באופן כללי, צוואה היא בקשה של אדם באשר לדברים שייעשו למענו, או בעניינו, לאחר מותו. במובנה המשפטי, צוואה היא מסמך בו מורה אדם מה ייעשה ברכושו לאחר

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: