עורך דין הסכמים בנושא מקרקעין

עורך דין הסכמי מקרקעין בלב תל אביב

הכתובת שלכם לכל עסקת נדל”ן

עורך דין מקרקעין בתל אביב הוא הכתובת שלכם לטיפול ולסיוע בכל עסקאות נדל”ן. תל אביב, העיר ללא הפסקה, רוחשת והומה עסקאות נדל”ן בכל יום ובכל שעה. דירות נמכרות, דירות מושכרות, משקיעי נדל”ן מחפשים מציאות, מבני תעשייה ובתי עסק מחליפים ידיים ועוד. משרד עורכי הדין “מירון סלמן” מתמחה בעסקאות נדל”ן בתל אביב. מחפשים עורך דין מקרקעין בתל אביב? צרו קשר, אתם לא תתאכזבו.

על החשיבות של עורך דין מקרקעין בתל אביב בעסקאות נדל”ן

בכל עסקת נדל”ן חשוב לבחור עורך דין מומחה לענייני מקרקעין. לאור מצב העבודה הקשה בתחום עריכת דין, עורכי דין רבים, גם אלו שאינם מומחים ובעלי ניסיון בתחום המקרקעין, מתפתים ללוות עסקאות נדל”ן. כאשר אתם מחפשים עורך דין מקרקעין אל תתביישו לשאול כל עורך דין מהו תחום התמחותו ומהו ניסיונו.

נדל”ן בתל אביב שונה מנדל”ן בערים אחרו במיוחד בפריפריה. עורך דין המתמחה בהסכמי נדל”ן בתל אביב ילווה אתכם במקצועיות מתחילת העסקה ועד סופה. הודות לידע הרחב ולניסיון רב השנים יוכל עורך הדין לסייע לכם בכל סוג של עסקת נדל”ן ולהוציא אל הפועל עסקות נדלן מוצלחות.

כמו בכל תחום חשוב לקבל המלצות. אם יש לכם חברים או בני משפחה שביצעו עסקות נדל”ן בתל אביב, הם ישמחו להמליץ לכם על עורך הדין שליווה אותם בעסקאות השונות.

עורך דין הסכמים מתמחה בעסקאות נדל”ן והסכמים משפחתיים באופן שוטף. הוא בקי בכל ההיבטים הרלבנטיים לביצוע עסקת נדל”ן מוצלחת. הוא בקי ומעודכן בכל התקדימים המשפטיים, בפסקי דין חדשים, במיסוי עסקות נדל”ן ובאיתור מוקשים בדרך ופירוקם.

עורך דין המתמחה בהסכמים מלווה אתכם בכל שלבי העסקה החל מניהול המשא ומתן הראשוני ועד לסיום המוצלח. עורך הדין מלווה אתכם,דואג לאינטרסים שלכם ומונע סיכונים כספיים. הצוות המקצועי במשרד של עורכי הדין “מירון את סלמן” קשוב לכל בעיה וזמין תמיד.

עורך דין הסכמים מומחה מנסח בדקדקנות את פרטי החוזה ואת סעיפי ההסכם בכל עסקת נדל”ן. חשוב לדעת כי בעסקאות נדלן, לכל סעיף ולכל פרט עשויה להיות השפעה מכרעת על הצלחת העסקה.

כאשר אתם קונים דירה מיד שנייה, יבדוק עורך הדין אם המוכר הוא אכן בעליו החוקיים של הנכס. לא אחת מתברר כי למוכר יש שותפים המתנגדים למכירת הנכס כמו למשל זוג הנמצא בהליכי גירושין ואחד מבני הזוג מתנגד למכירת הדירה ומחבל בעסקה.

עורך דין נדל”ן יעביר את הדירה לבעלותכם. כבר לאחר התשלום הראשון ירשום עורך הדין הערת אזהרה בלשכת רישום המקרקעין. אם ייקלע בעל הדירה לקשיים, אתם לא תושפעו מכך.

עורך דין נדל”ן בתל אביב יבדוק כי אין חריגות בנייה בדירה החדשה או הישנה שאותה אתם מעוניינים לרכוש. חשוב לדעת כי עיריית תל אביב רואה בבעלי הדירות את האחראים לחריגות הבנייה ומטילה עליהם קנסות כספיים.

בעת ביצוע עסקת נדל”ן מוטלים על המוכר תשלומי מיסים שונים. עורך דין מקצועי יבטיח כי מוכר הנכס עמד בכל התשלומים.

הרבה עסקות מקרקעין בתל אביב הן עסקאות מורכבות ומסובכות מבחינת מיסוי. לעתים יידרשו שני עורכי דין לביצוע העסקה, עו”ד מומחה לענייני מקרקעין ועו”ד מומחה לענייני מיסוי.

עורך דין מקרקעין בתל אביב מסייע בהכנת הסכמים למשקיעי נדלן מחו”ל
תל אביב היא עיר בין לאומית אשר מושכת אליה משקיעי נדל”ן מכל העולם. אנשי עסקים ממדינות רבות רוכשים בתל אביב דירות ובתים להשקעה. במשרד עורכי הדין “מירון את סלמן” מלווים את המשקיע בכל שלב, בשלב קניית הנכס, בעת השכרתו וגם כאשר ירצה המשקיע לממש את השקעתו ולמכור את הנכס.

עורכי דין מקרקעין בתל אביב מתמחים בניהול דירות שכורות. הם משמשים כנציגי בעלי הבתים ומסייעים בתחומים שונים. כאשר מתחלפים הדיירים, עורך הדין ינסח את חוזה השכירות, יחתום כמיופה הכוח של בעל הדירה על החוזה, יגבה את שכר הדירה ויעביר אותו לבעלי הבית. עורך הדין יהיה הכתובת של שוכרי הדירה בכל בעיה ושאלה המתעוררת באשר לנכס המושכר.

אם יתעוררו קשיים ותידרש פנייה אל בית המשפט בבקשת סעד משפטי, עורך הדין ייצג את הלקוח בכל תביעה ובכל דיון.

עורך דין מקרקעין בתל אביב מסייע בפינוי שוכרים בעיתיים שהפרו חוזה

דיירים רבים מנסים לחסוך בעלויות ועורכים חוזה שכירות ללא עורך דין. חוזה שאינו מנוסח כהלכה ואינו דואג לערבויות כספיות או להגנה על זכויות המשכיר והשוכר עלול לטמון בחובו בעיות גדולות בהמשך.

יש הבעיות רבות בשכירת דירה כשהנפוצות ביניהן הן אי עמידה בתשלום שכר הדירה ואי פינוי הנכס.

ב1984 נחקקו תקנות חדשות בדבר פינוי שוכרים מנכסים מושכרים. התקנות החדשות קיצרו את ההליכים באופן משמעותי. עד לחקיקת התקנות, פינוי שוכרים ביתיים היה עלול להיסחב זמן רב, לעתים אפילו שנים. כעת ההליך הרבה יותר מהיר, צודק וזול.

על המשכיר לפנות לבית המשפט לתבוע את השוכר בגין הפרה של חוזה השכירות, לצרף תצהירים של עדים, אסמכתאות משפטיות, חוות דעת של מומחים ועוד. על הנתבע להגיש כתב הגנה בתוך שלושים יום. בית המשפט קובע תאריך לדיון לא יותר מאוחר משלושים יום מהמועד שבו הגיש הנתבע את כתב ההגנה.

עורך דין מקרקעין בתל אביב מכיר היטב את כל ההליכים לפינוי שוכר, הוא ידע לנסח כתב תביעה ולקצר את ההליך המשפטי עד למקסימום כדי למנוע מהמשכיר נזקים כספיים נוספים ולאפשר לו להשכיר את הדירה לדיירים אחרים.

עורך דין מקרקעין בתל אביב מלווה פרויקטים של פינוי בינוי

זה ידוע לכול, עתודות הקרקע לבנייה בתל אביב כמעט ואוזלות ומחירן מרקיע שחקים. כדי להתגבר על היעדר הקרקעות לבנייה ועל המעבר של משפחות צעירות לערים אחרות, יוזמת עיריית תל אביב פרויקטים של פינוי בינוי. מטרת התוכנית היא לשפר את חזות העיר, להוסיף יחידות דיור ולמשוך לעיר משפחות צעירות.

שיכונים ארוכים בני שתיים או שלוש קומות או מבנים ישנים בעלי תשתית רעועה וחזות מוזנחת אשר נמצאים במרכז העיר או בשכונות הם מועמדים הטבעיים להיכלל בתוכנית פינוי בינוי. במסגרת התוכנית נהרסים הבניינים הישנים ובמקומם נבנים בניינים חדשים מודרניים ורבי קומות.

מבט קצר בקו הרקיע של העיר תל אביב חושף בפנינו הרבה מאוד בניינים רבי קומות בעיר. זו העדות להצלחת התוכנית של פינוי בינוי.

הקבלן או היזם דואג לדיירים לדיור חלופי בזמן הבנייה ונושא בעלויות ובתמורה לדירתם הישנה יקבלו הדיירים דירות חדשות בבניינים מודרניים ומושקעים.

עסקת פינוי בינוי היא אחת מעסקאות הנדל”ן המורכבות ביותר. כדי להצליח בעסקה, מומלץ לדיירים “המפונים” לשכור עורך דין מקרקעין בתל אביב, עורך דין מומחה בתחום הנדל”ן ובקי ברזי התוכנית, אשר ידע לייצג אותם במקצועיות מול הקבלן, לשמור על זכויותיהם ולהשיג עבורם את מרב ההטבות.

צוות המשרד “מירון סלמן” צבר ניסיון רב וידע מקיף בעסקת פינוי בינוי. מציעים לכם עסקת פינוי בינוי? אל תהססו, צרו קשר עם צוות המשרד ותיהנו מניסיונם הרב ומהידע הרחב.

נכתב ע”י נטע סלמן | משרד עורכי דין מירון סלמן הסכמי מקרקעין

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

גירושין בשיתוף פעולה

גירושין בשיתוף פעולה Collaborative Divorce הזוגיות נפרדת, אך ההורות המשותפת נמשכת ובמילים אחרות, בני הזוג מתגרשים אחד מהשני, אך לא מתגרשים מהמשפחה. משפט זה הינו הקו המנחה בהליך הגירושין בשיתוף

קרא עוד >>
מכירת דירה בפטור ממס שבח

בהמשך להוראת הביצוע מספר 6/2011 אשר פורסמה ביום 14.11.11 עדכנה רשות המיסים את ההוראה בנוגע לפטור מתשלום מס שבח במכירת קרקעות על ידי יחידים, קרקעות אשר נרכשו לפני ה –

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: