עורך דין גישור

בני זוג אשר מחליטים להתגרש מסיבה זו או אחרת, יכולים לעשות זאת בעלויות מינוריות ותוך פגיעה מזערית בילדיהם, הכול תלוי בבחירתם. חשוב להבין, כי בני זוג אשר בוחרים להתגרש צריכים לבחור גם את התהליך עצמו אשר במסגרתו יתגרשו. בפרט חשוב הדבר, כאשר מדובר בהורים לילדים אשר מחויבים למצוא את הדרך לתקשר ביניהם, גם ביום שאחרי הגירושין וזאת למען ילדיהם ובריאותם הנפשית.

משרדנו מתמחה במגוון נושאי גישור לרבות: גישור משפחתי, גישור גירושין , הסכם גירושין

הליך גישור בעזרת עורך דין

עורך דין בהליך גישור צריך לשים לנגד עיניו את התא המשפחתי המורכב אשר יושב מולו, כאשר המטרה העיקרית הינה סיוע לצדדים להגיע להסכם מפורט וברור ובכך לסייע להם לשים את מחלוקותיהם מאחור למען עתידם ועתיד ילדיהם. עורך דין בהליך הגישור אינו מקבל החלטות במקום הצדדים, אלא מסייע לצדדים להגיע להסכמות. הוא אינו כופה את דעתו וכמובן שאינו מחליט מי צודק ומי טועה, מי מנצח ומי מפסיד.

תפקידו של עורך הדין בהליך הגישור הינו לסייע לצדדים להגיע להסדר הוגן ומטיב עימם, הסדר אשר יוכל לחיות לאורך זמן ולתת מענה לצדדים גם בזמנים קשים אשר יבואו. התקשורת היא הכלי המרכזי העומד במשא ומתן, שכן רמת התקשורת בין הצדדים למגשר חשובה מאין כמוה ואין זה פשוט כלל וכלל לעבור ממצב של קונפליקט, כעסים והסתגרות למשא ומתן משתף ומשלב אשר במסגרתו יוכלו להגיע לפתרונות הולמים.

לפרטים נוספים צור קשר

עו”ד בהליך הגישור איננו קוסם, אך בהחלט ניתן לומר, כי הכשרתו של עו”ד, ניסיונו וכמובן אישיותו מהווים פרמטר מרכזי בהליך הגישור.

נכתב ע”י טל מירון | מירון סלמן משרד עורכי דין וגישור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

כללי ברזל ברכישת דירה יד 2

רכישת דירה הינה בהחלט צעד משמעותי בחיים. על כן, חשוב לבחון מספר קריטריונים מהותיים בטרם החתימה על הסכם המכר. כאמור במאמר, חוסר תשומת לב לאותם הקריטריונים האמורים עלול לגרום לנזקים

קרא עוד >>
חוק מיסוי מקרקעין

חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ”ג-1963 פרק ראשון: פרשנות 1. הגדרות   [תיקונים: התשכ”ה, התש”ם, התשמ”ד (מס’ 2), התשמ”ז, התשנ”ו, התשס”ב (מס’ 3), התשס”ה (מס’ 2), התשע”א (מס’ 2)] בחוק זה –

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: